حمید ابوطالبی نوشت: گشایش این گره دیرینه و خاتمه جنگ میان ایران و آمریکا را باید به فال نیک گرفت؛ اما تاریخ نشان داده است که حصول توافق، پایان منازعه نیست، بلکه آغاز آزمونی بزرگتر است.
حمید ابوطالبی، دیپلمات پیشین کشور، با انتشار بیانیه دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی درباره تفاهمنامه ایران و آمریکا، در کانال تلگرامی خود نوشت:
«گشایش این گره دیرینه و خاتمه جنگ میان ایران و آمریکا را باید به فال نیک گرفت؛ اما تاریخ نشان داده است که حصول توافق، پایان منازعه نیست، بلکه آغاز آزمونی بزرگتر است:
آزمونی که در آن استواری توافق، پایبندی متقابل و هنر دیپلماسی در ماراتن نفسگیر روزهای پیشرو محک خواهد خورد؛
آزمونی برای ایجاد و حفظ اعتماد، وفاداری به تعهدات و پیمودن راه دشوارِ تبدیل یک «دستاورد دیپلماتیک» به «صلحی پایدار».»

منبع خبر "
فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.