زیدآبادی نوشت: چه دلیلی وجود دارد که طرف ایرانی، در دام نتانیاهو افتد و تصمیمات کلیدی و استراتژیک خود را طبق عملکرد این دار و دستهٔ تبهکار بالا و پایین کند؟!
احمد زیدآبادی، تحلیلگر سیاسی، با انتشار یادداشتی با عنوان «در دام نتانیاهو» در کانال تلگرامیاش نوشت:
«وقتی اجماع عقلا بر این است که دولت نتانیاهو به قصد اختلال در امضای توافق بین ایران و آمریکا دست به ماجراجویی و جنایت میزند، چه دلیلی وجود دارد که طرف ایرانی، در دام آن افتد و تصمیمات کلیدی و استراتژیک خود را طبق عملکرد این دار و دستهٔ تبهکار بالا و پایین کند؟»
وی در ادامه به سراغ آیه 159 سوره آلعمران رفت و افزود: « فَإِذَا عَزَمْتَ فَتَوَکَّلْ عَلَىاللَّه. والسلام!»
منبع خبر "
فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.