زیدآبادی: چه دلیلی دارد که ایران در دام نتانیاهو افتد؟

فرارو یکشنبه 24 خرداد 1405 - 20:23
زیدآبادی نوشت: چه دلیلی وجود دارد که طرف ایرانی، در دام نتانیاهو افتد و تصمیمات کلیدی و استراتژیک خود را طبق عملکرد این دار و دستهٔ تبهکار بالا و پایین کند؟!

احمد زیدآبادی، تحلیلگر سیاسی، با انتشار یادداشتی با عنوان «در دام نتانیاهو» در کانال تلگرامی‌اش نوشت:

«وقتی اجماع عقلا بر این است که دولت نتانیاهو به قصد اختلال در امضای توافق بین ایران و آمریکا دست به ماجراجویی و جنایت می‌زند، چه دلیلی وجود دارد که طرف ایرانی، در دام آن افتد و تصمیمات کلیدی و استراتژیک خود را طبق عملکرد این دار و دستهٔ تبهکار بالا و پایین کند؟»

وی در ادامه به سراغ آیه  159 سوره آلعمران رفت و افزود: « فَإِذَا عَزَمْتَ فَتَوَکَّلْ عَلَى‌اللَّه. والسلام!»

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.