مشاور قالیباف: چیزی به نام شروط رهبری در مذاکرات وجود ندارد

فرارو یکشنبه 24 خرداد 1405 - 13:28
مشاور قالیباف گفت: برای بنده جالب است که برخی مکرر به شروط رهبری اشاره می‌کنند.

مهدی محمدی، مشاور راهبردی محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس، در یک فایل صوتی درباره متن تفاهم‌نامه ایران و آمریکا به نکاتی اشاره کرد.

مهدی محمدی گفت: چیزی به نام شروط رهبری وجود ندارد آنچه که وجود داشته یک بیانیه بوده که شب آتش بس شورای عالی امنیت ملی منتشر کرده است. 

وی افزود: این بیانیه ۱۰ بند داشت، اما ما چیزی به نام شروط رهبری نداریم؛ برای بنده جالب است که برخی مکرر به شروط رهبری اشاره می‌کنند. درست است مصوبات شورای عالی امنیت ملی باید به تایید حضرت آقا برسد، ولی آن مصوبه نبوده بلکه یک بیانیه بوده است.

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.