انتقاد زیدآبادی از بیژن عبدالکریمی/ کاش به جای هایدگر و مارکس حداقل خمینی را می‌خواند

فرارو یکشنبه 24 خرداد 1405 - 12:16
احمد زیدآبادی با انتقاد از بیژن عبدالکریمی نوشت: دکتر بیژن عبدالکریمی که ناگهان احساس وظیفه کرد تا از تدریس فلسفه به وسط میدان سیاست بپرد، واقعاً مقصودش از این پرش چه بود؟ جمعی را آگاه کند یا بر تعصب‌شان بیفزاید؟

احمد زیدآبادی، تحلیلگر سیاسی، در یادداشتی تحت عنوان «به جای هایدگر و مارکس!» در کانال تلگرامی خود نوشت: «دکتر بیژن عبدالکریمی که ناگهان احساس وظیفه کرد تا از تدریس فلسفه به وسط میدان سیاست بپرد، واقعاً مقصودش از این پرش چه بود؟ جمعی را آگاه کند یا بر تعصب‌شان بیفزاید؟

خشم و خروش‌های بی‌ثبات‌ساز را آرام کند یا بنزین بر آتش آن بپاشد؟ تجاوز به کشور را دفع کند یا بر ادامهٔ آن اصرار ورزد؟ به حفظ ایران کمک کند یا آن را در معرض گردباد ویرانی قرار دهد؟

مروج عقل و درایت و تدبیر باشد یا در جهت حیثیت‌زدایی از آنها بکوشد؟ خود و پیروانش را در عرصهٔ سیاست ارتقاء دهد، یا تا حد کامران غضنفری فروکشاند؟ ای کاش به جای هایدگر و مارکس حداقل خمینی را می‌خواند تا از سرشت سیاست چیزی به دست آورد!»

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.