شراره رخام بازیگر سریال ناریا: من از همسرم طلاق گرفتم ولی نوع جدا شدن ما بسیار دوستانه بود حتی هنوز هم تلفنی در ارتباط هستیم / فقط به این دلیل به ازدواج عاشقانه ام پایان دادم

رکنا یکشنبه 24 خرداد 1405 - 12:16
شراره رخام از ازدواج و طلاقش می گوید.

شراره رخام در گفت وگویی دلیل جدایی از همسرش را این‌گونه توصیف می‌کند: «من از همسرم طلاق گرفتم ولی نوع جدا شدن ما بسیار دوستانه بود. حتی هنوز هم تلفنی در ارتباط هستیم و مناسبت‌ها را به هم تبریک می‌گوییم.»

همان‌گونه که پیوند بین افراد طبق آیین و قراردادهای رسمی و اجتماعی برقرار می‌شود، چنان چه دوطرف نتوانند به دلایل گوناگون با هم زندگی کنند طبق مقررات و ضوابطی از هم جدا می‌شوند. اصولا طلاق دوستانه و ارتباط پس از طلاق دو کلمه و رفتار متعارض است.شراره رخام حدود دو سال با فرهاد قریب با نام هنری «استیون راش» زندگی کرد و این زوج در کمال احترام و به‌صورت دوستانه طلاق گرفتند زیرا فرهاد تمایل داشت برای ادامه فعالیت‌های فیلم‌سازی‌اش به آمریکا برود، اما شراره علاقه‌ای به زندگی در خارج از کشور نداشت، پس از جدایی شرار رخام در فیلم و سریال های مختلفی ایفای نقش نمود.

 شراره رخام

شراره رخام متولد 17 مرداد 1350 در تهران می باشد . شراره رخام فارغ التحصیل لیسانس رشته زبان روسی از دانشگاه آزاد تهران شمال و لیسانس بازیگری از جهاد دانشگاهی تهران است شراره رخام فارغ التحصیل رشته تدوین از مرکز آموزش فیلمسازی نیز می باشد و دوره های بازیگری را در کارگاه های آزاد گذرانده است، از همین کلاس ها به فیلم عروسک کاغذی در سال 1374 معرفی شد. پدر شراره رخام فوت کرده و یک برادر دارد و یک خواهر دارد.

شراره رخام

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.