کنایه طباطبایی به تندروها: کسی فریب وحدت‌شکنان را نمی‌خورد

فرارو شنبه 23 خرداد 1405 - 18:58
معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی رئیس جمهور در توئیتی به انتقاد از وحدت‌شکنانی پرداخت که در پی تفرقه‌افکنی در صفوف یکپارچه مردم‌اند.

سید مهدی طباطبائی، معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهور، در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «وحدت‌شکنانی که با مواضع تند و ظاهراً انقلابی‌ درپی تفرقه میان صفوف متحد ملتند، آب به آسیاب دشمن می‌ریزند. یا ناآگاهند که نیاز به روشنگری دارند یا مأمورند که برخورد قاطع قانونی می‌طلبد.»

طباطبائی در ادامه افزود: «این گروه هم خلاف سیره رهبر شهید انقلاب عمل می‌کنند و هم مقابل دأب رهبر عالی‌قدر کسی فریب‌شان را نمی‌خورد.»

توئیت طباطبایی

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.