زیدآبادی: تندروها به سیم آخر زده‌اند/ حاضرند کشور را به هرج و مرج بکشانند

فرارو شنبه 23 خرداد 1405 - 15:29
احمد زیدآبادی در یادداشتی با انتقاد از رفتار برخی مخالفان مذاکرات ایران و آمریکا، نوشت: چهره‌هایی که بر اینها نفوذ دارند، باید آرام‌شان کنند و گرنه هم به خودشان و هم به کشور آسیب می‌رسانند.

احمد زیدآبادی، تحلیلگر سیاسی، در یادداشتی تحت عنوان «سیم آخر!» در کانال تلگرامی خود نوشت: «معدود نیروهای تندرو، ظاهراً به سیم آخر زده‌اند و برای به‌هم زدن توافقی که با زحمت و تلاش فراوان به دست آمده است، حاضرند کشور را به هرج و مرج و بی‌ثباتی بکشانند.

آنها در واقع به جای آنکه در خدمت نظام باشند، نظام را در خدمت خود می‌خواهند حتی اگر به قیمت قربانی شدن موجودیت کشور تمام شود. سال‌ها پیش نوشتم که میدان دادن به این نیروها مانند پرورش مار در آستین است و در "روز واقعه" علیه مصالح نظام و بقای کشور طغیان خواهند کرد.»

وی افزود: «چهره‌هایی که بر اینها نفوذ دارند، باید آرام‌شان کنند و گرنه هم به خودشان و هم به کشور آسیب می‌رسانند.»

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.