دوره کارشناسی ۳ ساله می‌شود؟

فرارو شنبه 23 خرداد 1405 - 12:54
وزیر علوم از احتمال سه ساله شدن مقطع کارشناسی خبر داد.

حسین سیمایی صراف، وزیر علوم، درپایان مراسم تجلیل از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها در جمع خبرنگاران حاضر شد و به پرسش آن‌ها درباره ترمیم حقوق اعضای هیات علمی چنین پاسخ داد: سوال نکن! 

به گزارش دانشجو، وزیر علوم در جمع خبرنگاران گفت: طرح سه‌ساله شدن دوره کارشناسی همچنان در دست بررسی و کارشناسی هست. روش‌های مختلفی برای ارتقاء کیفیت آموزش، مطالعه شده و الان داریم ساز و کارهای اجرایی آن را ترتیب می‌دهیم. امیدوارم که بتوانیم حداقل به طور آزمایشی و نمونه در چند دانشگاه اجرا بکنیم.

وزیر علوم گفت: شرایط را برای بازگشت دانشجویان و اساتید از خارج به داخل فراهم کرده‌ایم، طرح آزمایشی سه‌ساله شدن دوره کارشناسی اجرا می‌شود.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.