فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا: دنیا به زودی طنین پیروزی ایران را خواهد شنید

فرارو شنبه 23 خرداد 1405 - 11:42
فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص)، به مناسبت آیین بزرگداشت نخستین سالگرد شهادت سپهبد شهید غلامعلی رشید نوشت: به فضل الهی جهانیان به زودی طنین پیروزی ایران و ایرانی و غلبه مقاومت بر دشمن متجاوز و تروریست در دنیا را خواهد شنید.

علی عبداللهی، فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص)، به مناسبت آیین بزرگداشت نخستین سالگرد شهادت سپهبد شهید غلامعلی رشید پیامی منتشر کرد.

در متن این پیام آمده است:

«شهادت این سردار که در پی جنایت تروریستی رژیم سفاک صهیونی در آغاز جنگ تحمیلی ۱۲ روزه رقم خورد اگر چه ضایعه‌ای جانگداز بود ولی بار دیر قدرت بازدارندگی و اقتدار ملی ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشاند.

شهید رشید نه فقط یک فرمانده میدانی که یک مکتب در عرصه دفاع و امنیت ملی بود؛ او که در دوران دفاع مقدس به عنوان یکی از معماران اصلی عملیات‌های غرور آفرینی نظیر فتح المبین، ‌بیت المقدس و کربلای پنج در قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا ایفای نقش کرد.

ما ادامه دهندگان راه شهید رشید کاملا آگاهیم که امنیت و آرامش امروز ایران اسلامی مرهون مجاهدت‌های خاموش و شب زنده داری‌های فرماندهان دلسوز و خستگی ناپذیری چون شهید رشید است.

به فضل الهی جهانیان به زودی طنین پیروزی ایران و ایرانی و غلبه مقاومت بر دشمن متجاوز و تروریست در دنیا را خواهد شنید.»

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.