علی عبداللهی، فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص)، به مناسبت آیین بزرگداشت نخستین سالگرد شهادت سپهبد شهید غلامعلی رشید پیامی منتشر کرد.
در متن این پیام آمده است:
«شهادت این سردار که در پی جنایت تروریستی رژیم سفاک صهیونی در آغاز جنگ تحمیلی ۱۲ روزه رقم خورد اگر چه ضایعهای جانگداز بود ولی بار دیر قدرت بازدارندگی و اقتدار ملی ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشاند.
شهید رشید نه فقط یک فرمانده میدانی که یک مکتب در عرصه دفاع و امنیت ملی بود؛ او که در دوران دفاع مقدس به عنوان یکی از معماران اصلی عملیاتهای غرور آفرینی نظیر فتح المبین، بیت المقدس و کربلای پنج در قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا ایفای نقش کرد.
ما ادامه دهندگان راه شهید رشید کاملا آگاهیم که امنیت و آرامش امروز ایران اسلامی مرهون مجاهدتهای خاموش و شب زنده داریهای فرماندهان دلسوز و خستگی ناپذیری چون شهید رشید است.
به فضل الهی جهانیان به زودی طنین پیروزی ایران و ایرانی و غلبه مقاومت بر دشمن متجاوز و تروریست در دنیا را خواهد شنید.»