تشکیل پرونده برای چند وزیر و معاون وزیر

فرارو شنبه 23 خرداد 1405 - 11:07
سخنگوی قوه قضائیه گفت: در ۵ سال گذشته برای چند وزیر و معاون وزیر به دلیل ترک فعل در حوزه آلودگی هوا پرونده تشکیل شده و این افراد تحت تعقیب قرار گرفته‌اند.

اصغر جهانگیر، سخنگوی قوه قضائیه، در گفتگویی اظهار کرد: سازمان بازرسی کل کشور و دادستانی در این زمینه فعال بوده‌اند و علاوه بر الزام واحدهای آلاینده به نصب تجهیزات و فیلترهای کنترل آلودگی، با دستگاه‌هایی که به وظایف قانونی خود عمل نکرده‌اند نیز برخورد شده است.

جهانگیری گفت: در ۵ سال گذشته برای چند وزیر و معاون وزیر به دلیل ترک فعل در حوزه آلودگی هوا پرونده تشکیل شده و این افراد تحت تعقیب قرار گرفته‌اند.

او افزود: آلودگی هوا یک موضوع فرابخشی است و حل آن نیازمند همکاری و ایفای مسئولیت همه دستگاه‌های اجرایی و تأمین زیرساخت‌های لازم در این حوزه است.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.