ونس برای امضای توافق با ایران راهی ژنو می‌شود

فرارو شنبه 23 خرداد 1405 - 08:26
وال‌استریت ژورنال مدعی شد که معاون ترامپ برای امضای یادداشت تفاهم با ایران راهی ژنو می‌شود.

روزنامه وال‌استریت ژورنال به نقل از چند مقام آمریکایی گزارش داد که جی دی ونس، معاون رئیس‌جمهور آمریکا به‌زودی راهی ژنو خواهد شد تا یادداشت تفاهم میان واشنگتن و تهران را امضا کند.

بر اساس این گزارش، پس از امضای این یادداشت تفاهم، ممکن است مذاکرات فنی بیشتری درباره مسائل حل‌نشده و مورد اختلاف در اسلام‌آباد برگزار شود.

وال استریت ژورنال نوشت: دونالد ترامپ از رهبران جهان خواهد خواست تا نظارت در تنگه هرمز را افزایش دهند.

همچنین این روزنامه به نقل از منابع آگاه گزارش داد که بازگشت هیئت قطری از تهران در هفته گذشته با یک فرمول جدید برای توافق همراه بوده که «نقطه عطف تعیین‌کننده» بود.

پیشتر نیز یک رسانه عربی گزارش داده بود که «محمد اسحاق دار» وزیر امور خارجه پاکستان امشب (جمعه شب) برای پیشبرد روند میانجی‌گری بین ایران و آمریکا عازم ژنو می‌شود.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.