زیدآبادی: از خر شیطان پیاده شوید

فرارو جمعه 22 خرداد 1405 - 17:19
زیدآبادی نوشت: همینطور برخی مدعیان انقلابی‌گری و ارزش‌مداری در داخل کشور تلاش نکنند تا کاری که توسط اینترنشنالی‌ها و شرکاء مقدور نشد، به دست خود به انجام برسانند.

احمد زیدآبادی، با انتشار متنی با عنوان «شما را به خدا دست بردارید» در کانال تلگرامی خود نوشت:

«اینترنشنالی‌ها تمام استعداد و نیرو و هنرشان را به کار گرفتند تا ایران وارد دوره‌ای از جنگ‌های سیاه داخلی و یا تبدیل به زمین سوخته بر اثر جنگی بی‌پایان شود، اما خدا نخواست! سعی‌شان نزد راستگرایان افراطی و مخوف حاکم بر اسرائیل مشکور! اما اگر از این بعد به جای بی‌اعتبارسازی هر نوع توافق معطوف به رفع سایهٔ ننگین جنگ از سر ایران و دروغ‌پردازی در بارهٔ آن، شغل شرافتمندانه‌تری برای خود دست و پا کنند، در آینده دچار عذاب وجدان کمتری خواهند شد!»

وی در ادامه افزود: «همینطور برخی مدعیان انقلابی‌گری و ارزش‌مداری در داخل کشور تلاش نکنند تا کاری که توسط اینترنشنالی‌ها و شرکاء مقدور نشد، به دست خود به انجام برسانند. به همهٔ مقدسات عالم که حتی یک حساب سرانگشتی هم نشان می‌دهد تداوم جنگ و گسترش آن که مورد علاقه‌شان است، مطلقاً به نفع کشور ما نیست و کل منطقهٔ مسلمان‌نشین در این بخش از جهان را دچار خسران و فروپاشی تاریخی خواهد کرد.

پس اگر مسئولیت ملی جایی در عقیده‌‌شان دارد، از خر شیطان پیاده شوند و به جای دامن زدن به نزاع و نقاری تازه و اعتبارزدایی از توافق برای خاتمهٔ جنگی تحمیلی و خانمانسوز، حداقل در جایگاه منتقدانی با رعایت ادب و آداب نقد، فعالیت کنند.»

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.