پادشاه بحرین در این گفتگو با ترامپ درباره تلاشها برای دستیابی به تفاهمنامه بین ایالات متحده و ایران و همچنین آخرین تحولات منطقهای و بینالمللی پرداخت.
حمد بن عیسی آل خلیفه، پادشاه بحرین، با دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، تماس تلفنی برقرار کرد.
به گزارش فرارو به نقل از قطرنیوز، پادشاه بحرین در این گفتگو با ترامپ درباره تلاشها برای دستیابی به تفاهمنامه بین ایالات متحده و ایران و همچنین آخرین تحولات منطقهای و بینالمللی پرداخت.
طبق بیانیهای، دو رهبر همچنین مسائل مورد علاقه مشترک را بررسی کردند.
ملک حمد از تلاشهای مستمر رئیس جمهور ترامپ برای حمایت از صلح و ثبات در منطقه و حمایت او از بحرین ابراز قدردانی کرد.
منبع خبر "
فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.