یک رسانه عربستانی ادعا میکند که ایران و آمریکا در موضوع دسترسی تدریجی به پولهای بلوکه شده و بازگشایی تنگه هرمز به تفاهم اولیه رسیدند.
رسانهای عربستانی به نقل از منابع آگاه درباره جزئیات توافق تهران - واشنگتن مدعی شد: «طبق این توافق، واشنگتن دسترسی تدریجی به داراییهای مسدود شده منتخب ایران را تسهیل خواهد کرد. واشنگتن اقدامات اقتصادی بیشتری را در طول دوره مذاکره در نظر خواهد گرفت.»
به گزارش فرارو به نقل از الحدث، در ادامه این گزارش آمده است: «آزادی دریانوردی طبق توافق بین ایالات متحده و ایران احیا خواهد شد. مذاکرات هستهای به سازوکارهای راستیآزمایی، بازرسیها و محدودیتهای آینده خواهد پرداخت. هماهنگی ترتیبات امنیت دریایی با شرکای منطقهای صورت خواهد گرفت.»
منبع خبر "
فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.