وزارت دفاع: پاسخ تعرض به تمامیت ارضی کشور فراتر از تصور است

فرارو پنج شنبه 21 خرداد 1405 - 20:59
وزارت دفاع با صدور بیانیه‌ای نسبت به تبعات هرگونه اقدام آمریکا و اسرائیل هشدار داد.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بیانیه‌ای به مناسبت اولین سالگرد جنگ ۱۲ روزه اعلام کرد:‌ «تجربه جنگ ۱۲ روزه و تداوم دشمنی‌ها در جنگ رمضان، بیش از هر زمان دیگری اهمیت توسعه قدرت دفاعی، خودکفایی نظامی و تقویت بازدارندگی را آشکار کرد. وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیز با بهره‌گیری از ظرفیت دانشمندان، متخصصان و صنعتگران دفاعی کشور، مأموریت خود در پشتیبانی از نیروهای مسلح و توسعه توانمندی‌های دفاعی را با قدرت ادامه داد و همچنان در مسیر تجهیز نیروهای مسلح به فناوری‌ها و سامانه‌های پیشرفته، لحظه‌ای درنگ نخواهد کرد.»

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: «وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ضمن گرامی‌داشت و تکریم شهدای دفاع مقدس ۱۲ روزه و دفاع مقدس رمضان، به‌ویژه شهیدان وزارت دفاع و وزیر دفاع شهید ونیز وزرای اسبق شهید، تأکید می‌کند مسیر عزت، پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی با قدرت ادامه خواهد یافت و فرزندان ملت در صنعت دفاعی کشور همچنان با تمام توان درپشتیبانی نیروهای مسلح و ارتقای قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران گام برخواهند داشت.»

در بخش پایانی این بیانیه تاکید شد: «بی‌تردید نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران امروز از آمادگی، توانمندی و قدرت دفاعی قوی‌تر از گذشته برخوردارند و هرگونه خطای محاسباتی یا تعرض به امنیت و تمامیت ارضی کشور با پاسخی قاطع، پشیمان‌کننده و فراتر از تصور غلط دشمنان مواجه خواهد شد.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.