غیبت طارمی مقابل نیوزیلند واقعیت دارد؟

فرارو پنج شنبه 21 خرداد 1405 - 20:38
سرپرست تیم ملی ایران اعلام کرد که سه بازیکن مصدوم این تیم با رفع آسیب‌دیدگی، به زودی در تمرینات گروهی حاضر خواهند شد.

تیم ملی ایران در یکی دو ماه گذشته تعداد زیادی از بازیکنان مصدوم را داشته و حتی با بازیکن آسیب دیده هم راهی مکزیک شد اما سرپرست تیم ملی ایران اعلام کرده که حالا تقریبا تمامی این بازیکنان شرایط حضور در تمرین را به دست آوردند. دیروز هم دنیس اکرت در ترکیب تیم ملی قرار گرفت و برای نخستین بار به میدان رفت.

نبی در این خصوص گفت: ما فاصله پروازی بسیار زیادی داشتیم و تیم ملی حدودا ۲۲ ساعت در مسیر بود تا به کمپ رسید. طبیعی بود که بحث ریکاوری بازیکنان و مباحث فنی که آقای قلعه‌نویی داشتند، با توجه به تعویض کمپ و اینکه ویزاها را دیر دادند، تحت تاثیر قرار گرفت‌. 

او با اشاره به برنامه فنی و بدنسازی تیم ملی در مکزیک عنوان کرد: ما زمان کمی در تیخوانا داشتیم. ما برای بحث آداپتیشن تیم ملی حداقل دو هفته وقت می‌خواستیم که این دو هفته به چیزی حدود ۹ روز تا بازی اول تبدیل شد. 

سرپرست تیم ملی در مورد مصدومان ایران گفت: یکی دو نفر از بازیکنان بعد از اینکه اسامی به فیفا اعلام شد، در تمرینات تیم و مسابقه‌ای که در ترکیه با مالی داشتیم، دچار مصدومیت شدند‌.

وی افزود: آقای ترابی هست و آقای طارمی و یک مصدومیت بسیار جزئی دارد که نگران‌کننده نیست. آقای ترابی هم طبق آخرین آماری که من دارم، هر چه زودتر به تمرینات تیمی برمی‌گردد. آقای روزبه چشمی هم به همین ترتیب. لذا سه تا از بازیکنان ما مصدومیت دارند که در بین اینها وضعیت آقای طارمی بهتر است.

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.