حادثه در پنتاگون و تخلیه چند طبقه از ساختمان این وزارتخانه

خبرآنلاین پنج شنبه 21 خرداد 1405 - 20:27
منابع خبری آمریکایی از وقوع یک حادثه در وزارت جنگ آمریکا و تخلیه چند طبقه از ساختمان آن خبر دادند.

به گزارش خبرآنلاین، مقامات آتش نشانی منطقه آرلینگتون اعلام کردند که در پی حادثه نشت مواد خطرناک، آتش نشانان در محل حادثه در ساختمان وزارت جنگ آمریکا حاضر شده اند.

به گزارش ایسنا، سخنگوی پنتاگون، اعلام کرد که این وزارتخانه در حال اجرای پروتکل‌های حفاظتی استاندارد، از جمله دستور اسکان در محل برای منطقه آسیب‌دیده است.

وی افزود که پنتاگون مشکل کیفیت هوا را شناسایی کرده که اقدامات احتیاطی را تا زمان تعیین اهمیت آن ضروری می‌داند.

۳۱۰۳۱۰

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.