وزیر علوم: دانشجویان توهین‌کننده به پرچم مجازات می‌شوند

فرارو پنج شنبه 21 خرداد 1405 - 19:45
سیمایی صراف از مجازات شدن دانشجویانی که به پرچم کشور در جریان ناآرامی‌های دی اهانت کرده بودند خبر داد.

سیمایی صراف، وزیر علوم، در خصوص رسیدگی به پرونده اهانت به پرچم کشور توسط برخی از دانشجویان، توضیح داد:  «در خصوص وقایع اخیر، کسانی که پرچم منحوس پهلوی را در دانشگاه برافراشته‌اند و پرچم مقدس ایران و جمهوری اسلامی ایران را آتش زده‌اند، هم از جهت قضایی تعقیب شده‌اند و هم از جهت انتظامی در کمیته‌های انضباطی و شوراهای انضباطی به پرونده‌شان رسیدگی شده است. این افراد وفق مقررات، حتماً به مجازات انتظامی و قضایی در مراجع قضایی می‌رسند.»

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.