واکنش رئیس کمیسیون امنیت ملی به تهدیدهای اخیر ترامپ

فرارو پنج شنبه 21 خرداد 1405 - 18:55
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت اگر ترامپ به اتفاق‌هایی که در چند وقت اخیر افتاده توجه کند، دوباره دست به تهدید ایران نمی‌زند.

ابراهیم عزیزی، رئیس کمیسیون امنیت ملی با توجه به اظهارات اخیر ترامپ گفت: «نقض آتش‌بس، نقض پیمان و نقض عهد از خصلت‌های همیشگی آمریکایی‌ها است. به‌ویژه رئیس‌جمهور متوهم و خودشیفته آمریکا که بزرگ‌ترین ویژگی او بدعهدی، پیمان‌شکنی و در این مقطع، نقض آتش‌بسی است که خود درخواست آن را مطرح کرده بود.»

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس تاکید کرد: «اقدامات دشمن آمریکایی ـ صهیونیستی در شب گذشته و روزهای اخیر و همچنین تحرکات آن‌ها در لبنان، در واقع پیوست نظامی میز مذاکره است.»

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.