انتقال ۴۰۸ زندانی افغان از ایران به افغانستان

فرارو پنج شنبه 21 خرداد 1405 - 14:14
سفارت طالبان در تهران از انتقال ۴۰۸ زندانی افغان از ایران به افغانستان، خبر داد.

سفارت حکومت سرپرست افغانستان در تهران اعلام کرد که با توجه به پی گیری‌های وزارت امور خارجه و درنتیجه تلاش‌های سفارت طالبان در تهران، ۴۰۸ تن زندانی افغان محکوم به حبس، پس از تثبیت هویت، طی مراسمی رسمی در نخستین مرحلهٔ یازدهمین دور کمیتهٔ انتقال زندانیان از ایران به افغانستان منتقل شدند.

این مراسم با حضور مولوی فضل‌ محمد حقانی، سرپرست سفارت طالبان  در تهران؛ عسکر جلالیان، معاون حقوق بشر وزارت دادگستری و رئیس کمیتهٔ انتقال زندانیان جمهوری اسلامی ایران و شماری از مقامات دو کشور برگزار شد.

گفتنی است که این روند در روزهای آینده نیز ادامه خواهد یافت.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.