مدیریت تجمعات خیابانی دست چه کسانی است؟

فرارو پنج شنبه 21 خرداد 1405 - 09:55
یک روزنامه نوشت: برای مبارزه با آفات باید مدیریت تجمعات در اختیار افراد و جریان‌های طرفدار وحدت و انسجام باشد. رسانه ملی هم باید با شبه‌کارشناسانی که تنها هنرشان ایجاد بدبینی نسبت به مردان دیپلماسی است خداحافظی کند.

روزنامه جمهوری اسلامی در مطلبی به لزوم حفظ انسجام ملی و توجه به دیپلماسی پرداخت.

در بخشی از  این مقاله آمده است: «میدان، کار خود را به خوبی انجام داده و می‌دهد. مردم هم در بیش از یکصد شب گذشته با میدان همراهی بی‌نظیری کرده‌اند.

دیپلماسی هم فعالانه درصدد نقد کردن مطالباتی است که نیروهای مسلح در میدان به وجود آورده‌اند. نگرانی کنونی از ناحیه آفاتی است که عناصر افراطی برای وحدت و انسجام ایجاد کرده‌اند. با این آفات باید به صورت جدی مبارزه شود.

برای مبارزه با آفات باید مدیریت تجمعات در اختیار افراد و جریان‌های طرفدار وحدت و انسجام باشد. رسانه ملی هم باید با شبه‌کارشناسانی که تنها هنرشان ایجاد بدبینی نسبت به مردان دیپلماسی است خداحافظی کند و به معنای واقعی ملی شود.»

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.