بلند شدن دود از پایگاه هوایی موفق السلطی در اردن

فرارو پنج شنبه 21 خرداد 1405 - 09:16
چند موشک‌ بالستیک به سمت پایگاه موفق السلطی در اردن شلیک شدند.

موشک‌های ایران به پایگاه‌های آمریکایی در اردن، کویت و بحرین اصابت کردند.

به گزارش فرارو، بامداد روز پنج شنبه 21 خرداد، منابع عربی از شنیده شدن صدای انفجار و آژیرهای هشدار در کویت و بحرین خبر دادند. ستاد مشترک ارتش کویت نیز از حملات ایران خبر داده و مدعی تلاش برای مقابله با پرتابه‌ها شده است. پایگاه «علی السالم» هم به عنوان اصلی‌ترین مقر استقرار ارتش آمریکا هدف اصلی این حملات گزارش شده است.

وزارت کشور بحرین نیز از به صدا در آمدن آژیرهای هشدار و شلیک پرتابه‌ها از سمت ایران خبر داد. همچنین صدای انفجارهای شدید در پایگاه پنجم دریایی آمریکا در بحرین شنیده شد.

لحظه عبور موشک ایرانی از سد چندین موشک پدافندی در اردن:

تصویر زیر مربوط به بلند شدن ستون دود در منامه پایتخت بحرین است:

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.