رای نهایی پرونده تجاوز ورزشکاران ایرانی به دختر کره‌ای صادر شد

فرارو پنج شنبه 21 خرداد 1405 - 08:18
حکم دو دوومیدانی‌کار ایران که در پرونده اتهام تجاوز به دختر کره‌ای در این کشور زندانی شده‌اند، پس از بررسی در دادگاه تجدید نظر، تایید شد.

۲۵ آذر بود که پس از ۶ ماه حکم سه ورزشکار و یک مربی ایران که به اتهام تجاوز به یک دختر کره‌ای در این کشور زندانی بودند، صادر شد. بر اساس این حکم دو نفر از آنها به چهار سال حبس محکوم و دو نفر دیگر تبرئه شدند.  

این حکم سپس به دادگاه تجدید نظر رفت که پس از بررسی دوباره، تایید شد.

دادگاه تجدید روز گذشته (چهارشنبه، ۲۰ خرداد) برگزار شد وبر اساس آن حبس ۴ ساله دو نفر از ورزشکاران تایید شد. دو نفر دیگر هم تبرئه شدند و می‌توانند به کشور برگردند.

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.