ستون دود در تهران ناشی از آتش سوزی است، نه انفجار

الف چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 21:03
حوالی مغرب امروز، یک ستون دود در جنوب شرق تهران دیده می‌شود که این دود از مرکز پایتخت و فاصله طولانی نیز قابل مشاهده است.

سخنگوی آتش نشانی تهران درباره منشا این دود به ایرنا گفت: ستون دودی که در جنوب شرق تهران دیده می شود، مربوط به آتش سوزی در انبار کالا در میدان قیام است.

سید جلال ملکی توضیح داد: در این حادثه چند انبار مجموعا به وسعت ۲۰۰۰ متر که بیشتر آن فرش است، دچار حریق شده است.

این حادثه ساعت ۱۹:۴۴ به سامانه ۱۲۵ اعلام و بلافاصله عوامل ۷ ایستگاه به محل حادثه واقع در بالاتر از میدان قیام اعزام شده اند.

این آتش به سقف شیروانی انبار سرایت کرده و آتش نشانان از چند طرف مشغول مهار این آتش نشانی گسترده هستند که از فواصل دور هم قابل مشاهده است.

اخبار تکمیلی و مصدومان احتمالی بعد از پایان عملیات اعلام می شود.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.