قطعی آب سیریک پس از حمله آمریکا در ‌‌12 ساعت وصل شد

خبرگزاری تسنیم چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 20:00
مدیرعامل شرکت آبفا هرمزگان گفت: آسیب وارده به مخازن ذخیره آب بمانی برطرف و شبکه آبرسانی به مدار بازگشت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، در پی حملات بامدادی آمریکا که به وارد آمدن خسارت به مخازن ذخیره آب 500 و 2000 مترمکعبی شهر کوهستک و بخش بمانی شهرستان سیریک منجر شد و اختلال و قطع آب شرب مشترکان را در پی داشت، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان از نخستین ساعات وقوع حادثه در محل حاضر و مسئولان این شرکت با بسیج کامل امکانات و تجهیزات برای رفع بحران اقدام کردند.

بر اساس اعلام شرکت، تیم‌های کارشناسی، نیروی عملیاتی، رانندگان ماشین‌آلات و عوامل پشتیبانی با استفاده از اتصالات، لوله‌ها و ماشین‌آلات مورد نیاز عملیات جایگزینی تأسیسات آسیب‌دیده و ایجاد خط انتقال جدید آب را آغاز کردند.

اقدامات فنی و اجرایی به صورت شبانه‌روزی ادامه یافت و با تلاش مستمر کارکنان، شبکه آبرسانی مناطق آسیب‌دیده در مدت کمتر از 12 ساعت مجدداً وارد مدار بهره‌برداری شد و مشکل قطعی آب در شهر کوهستک و روستاهای بخش بمانی به طور کامل برطرف گردید.

عبدالحمید حمزه پور مدیرعامل آبفا هرمزگان گفت: حفظ پایداری تأسیسات آبرسانی و خدمت‌رسانی مستمر به شهروندان در هر شرایطی از اولویت‌های اصلی این شرکت باقی خواهد ماند.

انتهای پیام/864

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.