نماینده مجلس لامرد در برنامه تلویزیونی، حمله موشکی به مجموعه ورزشی شهرستان لامرد در روز اول جنگ را روایت کرد. موسوی با اشاره به اینکه لامرد شهر موشکی و نظامی نبود، گفت: سنتکام اعتراف کرده است که این بمب در لامرد تست شده است و توجیه دیگری برای حمله به لامرد وجود ندارد. ضمن اینکه این نوع بمب، برای گرفتن کشتار وسیع است.
این جراح یادآور شد: به لطف خدا بعد از ظهر بود و مدرسه کنار این مجموعه ورزشی دانش آموز نداشت. به همین دلیل تعداد شهدا به 21 نفر رسید و 170 مجروح به جا ماندند که دو نفر درجا شهید شدند. در حال حاضر دختر 14 ساله ای از مجروحان داریم که قطع نخاع شده و دختر دیگری که دو چشمش نابینا شده است.
نماینده مجلس لامرد همچنین تصریح کرد: یکی از خبرنگاران بین المللی که سابقه نمایندگی در پارلمان اروپا داشته گفت که این بمب را تست کرده اند تا سفارش ساخت انبوه بدهند.
وی اظهار کرد: من در دفاع مقدس ساچمه و ترکش زیاد دیدم و مجروحان زیادی عمل کردم اما تا به حال چنین چیزی ندیدم. هر یک از ترکش های این بمب سرعت و قدرت نفوذ زیادی دارد.