اولین گام برای کسب سهمیه پارالمپیک؛/ بسکتبال با ویلچر ایران سهمیه جهانی گرفت

ورزش سه چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 10:15
تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان با پیروزی برابر لهستان، سهمیه رقابت‌های قهرمانی جهان کانادا را کسب کرد.

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های شانس مجدد انتخابی قهرمانی جهان بسکتبال با ویلچر به میزبانی تایلند در حال برگزاری است و تیم ملی ایران که با نام شهید جاویدالاثر ناو دنا، شهید رضا رک‌جان در این رویداد حاضر شده، در سومین دیدار گروهی خود به مصاف تیم لهستان رفت.

شاگردان بهروز سلطانی در این دیدار توانستند با نتیجه قاطع ۸۱ بر ۵۹ به برتری دست یافتند و توانستند با ایستادن در صدر گروه B و به دلیل نبود تیم چهارم در رده بندی گروه A، بدون بازی پلی آف، سهمیه مسابقات قهرمانی جهان را به صورت مستقیم کسب کنند.

مسابقات جهانی کانادا اولین گام کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۸ است و نتایج تیم‌های آسیایی در این رقابت‌ها تعداد سهمیه مستقیم و غیرمستقیم قاره کهن را برای پارالمپیک لس‌آنجلس مشخص خواهد کرد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.