تلاش نیروهای عملیاتی برای پایدارسازی روند تامین آب سیریک هرمزگان

خبرگزاری مهر چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 10:13
پس از حملات ارتش تروریستی آمریکا به دو مخزن آبرسانی سیریک در بامداد امروز، تلاش برای خدمات‌رسانی و تامین آب ساکنان منطقه بلافاصله آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آبفای کشور، به گفته عبدالحمید حمزه‌پور مدیرعامل شرکت آبفای استان هرمزگان، اکنون آبرسانی به ساکنان به صورت سیار (تانکری) در حال انجام است و گروه‌های عملیاتی و مدیریت بحران آبفا در تلاش هستند تا اقدامات جایگزین برای تامین پایدار آب منطقه انجام شود.

گفتنی است ساخت این ۲ مخزن در سال گذشته به اتمام رسیده بود و نقش مؤثری در تامین پایدار آب شرب سیریک و روستاهای اطراف آن ایفا می‌کردند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.