مقام آمریکایی مدعی شد: ۲۰ نقطه در داخل ایران هدف حمله قرار گرفت

الف چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 10:05
یک مقام ارشد آمریکایی مدعی حمله به ۲۰ نقطه طی تجاوزات بامدادی امروز در جنوب ایران شد.

به گزارش تسنیم، یک مقام ارشد آمریکایی در گفت‌و‌گو با شبکه فاکس نیوز ادعا کرد که طی تجاوزات بامداد امروز، چهارشنبه، به جنوب ایران 20 نقطه هدف قرار گرفته است.

او سپس با تهدیدات توخالی مدعی شد: وضعیت همچنان فعال است و ارتش آمریکا در صورت تصمیم ایران برای اقدام تلافی‌جویانه، در آماده‌باش کامل قرار دارد.

ارتش متجاوز آمریکا بامداد امروز به‌بهانه ساقط شدن یک فروند بالگرد تهاجمی آپاچی در خلیج فارس در سه مرتبه مناطقی در جنوب ایران از جمله بندرعباس، سیریک و جاسک را هدف قرار داد و مدعی شد که سامانه‌های پدافندی و راداری را مورد حمله قرار داده است، اما منابع داخلی از هدف قرار گرفتن زیرساخت‌های غیرنظامی از جمله دو مخزن آب شرب در سیریک خبر می‌دهند.

در این میان دونالد ترامپ رئیس‌جمهور جنایتکار آمریکا در گفت‌وگو با خبرنگار ای‌بی‌سی نیوز با ادعای «دفاعی بودن حملات» گفت که آمریکا باید پاسخ انهدام بالگرد آپاچی را می‌داد.

از سوی دیگر مقامات آمریکایی در مصاحبه‌هایی مدعی شدند که تجاوزات امروز آسیبی به روند مذاکرات با ایران نمی‌زند! در این راستا یک مقام ارشد کاخ سفید در گفت‌و‌گو با خبرنگار وبگاه پولیتیکو، مدعی شد: ترامپ علی‌رغم حملات تلافی‌جویانه، همچنان توافق صلح با ایران را محتمل می‌داند.

او ادعا کرد: پاسخ نظامی به ایران و مذاکرات دو مسیر جداگانه هستند و می‌توانند همزمان پیش بروند و با وجود حملات، هیچ تغییری در موضع ما درباره توافق با ایران ایجاد نشده است و این توافق همچنان نزدیک است.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.