پاسخ سپاه به حمله آمریکا/ پایگاه الازرق آمریکا هدف قرار گرفت

فرارو چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 07:36
سپاه پاسداران اعلام کرد: پایگاه هوایی و مرکز فرمانده کنترل ارتش آمریکا در اردن مورد هدف قرار گفته و منهدم شدند.

سپاه پاسداران از حمله به ۴ هدف مهم در پایگاه آمریکا در الازرق اردن خبر داد. یک منبع آگاه نظامی اعلام کرد در این عملیات از موشک‌های دوربرد سوخت جامد «خیبرشکن» استفاده شده است.

متن اطلاعیه روابط عمومی سپاه پاسداران در باره حمله به اردن به این شرح است: 

 «به دنبال عملیات موفق نیروی دریایی سپاه در اصابت قرار دادن ۲۱ هدف در پایگاه‌های هوایی و دریایی آمریکا در منطقه و ساقط کردن یک فروند پهپاد MQ9 در آسمان شهرستان جم، با توجه به تداوم شرارت های دشمن در تکمیل عملیات مقابله به مثل، قوای اسلام و رزمندگان شجاع هوافضای سپاه توسط موشک های سوخت جامد دور برد خود ۴ هدف مهم از جمله آشیانه های جنگنده های F35 در پایگاه هوایی و مرکز فرمانده کنترل ارتش کودک‌کش آمریکا در الازرق اردن را مورد هدف قرار داده و منهدم کردند.

نیروهای ما آماده پاسخ کوبنده و قاطع به هرگونه تجاوز مجدد دشمن هستند و عواقب هر تجاوز مجدد بر عهده دشمن آمریکایی میباشد.

و ما النصر الا من عندالله العزیز الحکیم»

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.