تخریب ۲ مخزن آب در بخش بمانی سیریک هرمزگان در حمله دشمن

ایرنا چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 04:01
بندرعباس - ایرنا - مدیرعامل آبفای هرمزگان با اشاره با حمله موشکی آمریکا به زیرساخت‌های آبی استان گفت: بر اثر این حمله که بامداد چهارشنبه صورت گرفت ۲ مخزن آب در بخش بمانی سیریک هرمزگان تخریب و آب در تمام روستاهای بخش بمانی و شهر کوهستک قطع شد.

عبدالحمید حمزه پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان اقزود: در پی این حمله موشکی که ساعاتی پیش (بامداد چهارشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۵) به وقوع پیوست، ۲ مخزن استراتژیک آب در بخش بمانی هدف قرار گرفته و به طور کامل تخریب شدند.

وی اضافه کرد: این مخازن شامل یک مخزن ۵۰۰ متر مکعبی و یک مخزن ۲ هزار متر مکعبی بوده‌اند که نقش کلیدی در تأمین آب شرب بخش بمانی و شهر کوهستک ایفا می‌کردند.

مدیرعامل آبفای هرمزگان با اشاره به ابعاد این خسارت یادآور شد: در حال حاضر روند توزیع آب در تمامی روستاهای بخش بمانی و شهر کوهستک متوقف شده است و تیم‌های عملیاتی و مدیریت بحران آبفا در تلاش هستند تا اقدامات جایگزین برای تامین آب پایدار انجام دهند.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.