هشدار شبانه عراقچی به آمریکا | ما هیچ حمله یا تهدیدی را بی پاسخ نمی گذاریم

همشهری آنلاین چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 02:22
سید عباس عراقچی وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران در شبکه اجتماعی ایکس در واکنش به تجاوز هوایی بامداد امروز آمریکا در جنوب ایران نوشت: با وجود شکست در میدان نبرد، ایالات متحده یک بار دیگر تصمیم گرفت عزم ما را آزمایش کند.

به گزارش همشهری آنلاین عراقچی افزود: نیروهای مسلح قدرتمند ما هیچ حمله یا تهدیدی را بی پاسخ نمی گذارند، اگر می خواهید در امان باشید بهتر است منطقه ما را ترک کنید.

عراقچی تأکید کرد: تاریخ خلیج فارس در مورد سرنوشت شوم بیگانگان متجاوز داستان‌های زیادی دارد. هرمز در آب‌های بین‌المللی قرار ندارد، بلکه میان ایران و عمان مشترک است و هزاران مایل از سواحل ایالات متحده فاصله دارد. مرزهای دریایی کاملاً روشن و بدون ابهام هستند.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.