اذعان نتانیاهو به انزوای جهانی رژیم رژیم صهیونیستی

خبرگزاری ایسنا سه شنبه 19 خرداد 1405 - 22:09
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ضمن اشاره تلویحی به انزاوی جهانی این رژیم گفت تل‌آویو باید خود در جبهه‌ها بدون کمک آمریکا درگیر شود.

به گزارش ایسنا، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی عصر امروز (سه شنبه) در جریان نشست کابینه امنیتی به انزوای این رژیم اشاره کرد و گفت این رژیم باید خود در جبهه‌ها بدون کمک آمریکا درگیر شود.

وی افزود: ما در آینده باید به تنهایی با ایران مقابله کنیم، بدون حمایت و کمک آمریکا و بدون سلاح‌های آن‌ها و در کنار آن، انزوای جهانی نیز وجود دارد.

در پی تهاجم علیه غزه و ارتکاب نسل کشی علیه مردم این منطقه، موج‌های اعتراضی بزرگی در نقاط مختلف جهان علیه رژیم صهیونیستی شکل گرفته است.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.