آمریکا: درگیری با ایران دشوارتر از چیزی بود که انتظار داشتیم

خبرگزاری مهر سه شنبه 19 خرداد 1405 - 21:38
وزیر انرژی آمریکا امروز سه شنبه در جریان کنفرانس شورای آتلانتیک اذعان کرد: درگیری با ایران دشوارتر از چیزی بود که انتظار داشتیم.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رویترز، کریس رایت، وزیر انرژی آمریکا امروز سه شنبه در جریان کنفرانس شورای آتلانتیک در سخنانی اعلام کرد که پس از پایان جنگ (تجاوز آمریکایی- صهیونیستی علیه ایران)، ماه‌ ها طول خواهد کشید تا جریان عادی انرژی به حالت عادی بازگردد.

وزیر انرژی آمریکا در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: درگیری با ایران برای ایالات متحده چالش‌ برانگیزتر از چیزی بود که انتظار داشتیم. ایران مجموعه‌ای از سلاح‌ های جدید و ارزان قیمت دارد. در حال حاضر، این درگیری بیشتر از آنچه که ما دوست داریم، بوده است.

کریس رایت، بدون توجه به ماهیت صلح آمیز برنامه هسته ای تهران و اذعان آژانس بین المللی انرژی اتمی به این موضوع، ادعا کرد: من هرگز کسی را ندیده‌ام که با ایده داشتن سلاح هسته‌ای توسط ایران مشکلی نداشته باشد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.