برخورد با افزایش خودسرانه کرایه تاکسی در خرم‌آباد

خبرگزاری مهر سه شنبه 19 خرداد 1405 - 21:11
خرم‌آباد- مدیرعامل سازمان حمل و نقل و پایانه‌های شهرداری خرم‌آباد از نظارت ویژه بر خطوط تاکسیرانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود ارمغان، عصر سه شنبه در جریان بازدید و نظارت ویژه بر خط میدان تیر تا فلک‌الدین اظهار کرد: با توجه به شکایات و نارضایتی مردم از رانندگان این مسیر و با پیگیری‌های انجام‌شده، رانندگان مکلف شده‌اند که هیچ گونه کرایه اضافه‌ای دریافت نکنند.

هشدار جدی: برخورد با هرگونه افزایش خودسرانه کرایه

وی ادامه داد: با هرگونه افزایش خودسرانه کرایه برخورد می شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و پایانه‌های شهرداری خرم‌آباد ادامه داد: شهروندان می‌توانند هرگونه تخلف در این زمینه را به واحد بازرسی سازمان حمل و نقل گزارش دهند.

تداوم نظارت‌ها برای حفظ حقوق شهروندان

ارمغان در پایان خاطرنشان کرد: نظارت‌های میدانی بر عملکرد رانندگان تاکسی در سطح شهر به صورت مستمر ادامه خواهد داشت تا حقوق شهروندان در استفاده از خدمات حمل و نقل عمومی حفظ شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.