ذخیره بنزین خانه مرد یزدی را به آتش کشید

خبرگزاری تسنیم سه شنبه 19 خرداد 1405 - 15:59
در پی وقوع آتش‌سوزی در یک منزل مسکونی در یزد، مشخص شد علت حادثه ذخیره بنزین در داخل ساختمان بوده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به دنبال اعلام وقوع آتش‌سوزی در یک منزل مسکونی در یکی از محله‌های یزد، نیروهای آتش‌نشانی و انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

با حضور مأموران در محل و انجام عملیات اطفای حریق، آتش تحت کنترل درآمد و از گسترش آن به بخش‌های دیگر ساختمان جلوگیری شد.

در بررسی‌های اولیه مشخص شد حدود مقدار زیادی بنزین در محل دپو شده بود که همین موضوع علت اصلی وقوع و شدت آتش‌سوزی اعلام شده است.

بر اساس اظهارات مالک ساختمان، این میزان سوخت برای استفاده مستأجران اتباع نگهداری می‌شده که پس از وقوع حادثه محل را ترک کرده‌اند.

در ادامه عملیات، چندین لیتر سوخت باقی‌مانده توسط نیروهای حاضر جمع‌آوری و جهت تحویل به شرکت نفت و بررسی‌های قضایی ضبط شد.

همچنین مالک ساختمان برای ارائه توضیحات به مرجع قضایی احضار شده و بررسی ابعاد حادثه و احتمال قصور یا تخلف در نگهداری سوخت در دستور کار مراجع مسئول قرار دارد.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.