الکعبی: ایران، رژیم صهیونیستی را تنبیه کرد/ دشمن فقط زبان زور می‌فهمد

خبرگزاری تسنیم سه شنبه 19 خرداد 1405 - 13:41
دبیرکل جنبش نجباء از گروه‌های مقاومت عراق تاکید کرد که ایران با پاسخ اخیر خود، رژیم صهیونیستی را تنبیه کرد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،شیخ اکرم الکعبی دبیرکل جنبش نجباء‌ از گروههای مقاومت عراق گفت: به ایران تبریک می گوییم که رژیم صهیونیستی را تنبیه کرد، از رزمندگان قهرمان یمن هم تقدیر می کنیم که ضربه غافلگیرکننده به دشمن وارد کردند.

وی خاطر نشان کرد که سلاح، گزینه ما است و هرگز قدرت خود را کنار نخواهیم گذاشت.

الکعبی گفت که به رهبری جمهوری اسلامی ایران و دلاورمردان سپاه پاسداران که رژیم صهیونیستی را تنبیه کردند، افتخار می کنیم.

وی افزود: همزمان ننگ و رسوایی از آن حاکمانی است که ذلت و خواری و اهانت‌های استکبار جهانی را پذیرفته‌اند.

الکعبی گفت: به تمام عراقی‌هایی که گمان می‌کنند می‌توان با هم‌تباران «جزیره اپستین» که آکنده از فساد و خیانت، پیمان‌شکنی و فریبکاری هستند به تفاهم رسید، هشدار می‌دهیم.

وی بار دیگر تاکید کرد: دشمن تنها زبان قدرت و سلاح را می‌فهمد و این همان راهی است که ما در برابرش برگزیده‌ایم و از آن عقب نشینی نمی‌کنیم.

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.