حمله به نیروهای امنیتی پاکستان ۱۴ کشته برجای گذاشت/۷ نفر ربوده شدند

ایرنا سه شنبه 19 خرداد 1405 - 12:08
اسلام‌آباد - ایرنا - در حمله مرگبار عناصر تروریستی به نیروهای امنیتی پاکستان در نزدیکی پیشاور دست کم شش نفر از نیروهای امنیتی و هشت نفر از مهاجمان کشته شدند و مهاجمان ۷ نفر از ماموران را نیز ربودند.

به گزارش روز سه‌شنبه خبرنگار ایرنا، رسانه‌های پاکستانی اعلام کردند که گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان مسئولیت حمله خونین به نیروهای امنیتی در حومه شهر پیشاور را برعهده گرفته است.

مهاجمان با تیراندازی و استفاده از سلاح های سنگین پست ایست و بازرسی نیروهای امنیتی را هدف قرار داده و ۶ نفر از ماموران در دم کشته شدند. نیروهای امنیتی در محل نیز در تبادل آتش ۸ نفر از مهاجمان را کشتند.

طالبان پاکستان همچنین ۷ نفر از نیروهای امنیتی را ربودند. در این حادثه چند نفر دیگر زخمی شدند.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.