نماینده مجلس: برخی از مسئولین و مدیران به رهبری گفتند قحطی نزدیک است و باید ارز گران شود + فیلم

رکنا سه شنبه 19 خرداد 1405 - 10:51
رکنا سیاسی : عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: گزارش غلط به رهبری می‌دهند و می‌گویند قحطی نزدیک است پس باید ارز را گران کنیم!

به گزارش رکنا به نقل از خبرآنلاین ، روح‌الله ایزدخواه چندی قبل در تجمعات شبانه در برنامه خیابان انقلاب  افزود  : گزارش‌های یک‌طرفه و غلط به رئیس‌جمهور و رهبری می‌دهند و می‌گویند امسال ۳۵ میلیارد دلار هزینه داشتیم و ۳۲ میلیارد دلار تامین شده پس قطعا به قحطی می‌خوریم. 

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در خصوص نامه به رهبری گفت : اخیرا برخی از مسئولین و مدیران  ما نامه به رهبری دادند و گفتند که  کشور در آستانه قحطی است باید ارز را گران کنیم!. اینطور نیست ما می توانیم مشکلات اقتصادی  را حل کنیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد : اگر امروز تورم بالا و بیکاری داریم این برمی گرددبه سوءمدیت ، نه فقر اقتصادی و ذاتی .

 وی در ادامه گفت : اگر دور تا دور ایران را حصار بکشند هم ما می‌توانیم از پس خودمان بربیایم. ایران پنجمین کشور ثروتمند جهان است و ما قابلیت ابر قدرت اقتصادی شدن را داریم.

این نماینده مجلس گفت : گرانی محصول کمبود نیست. اگر ما تورم بالا داریم نشانه ضعف کشور نیست نشانه‌ی سوء مدیریت است.

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.