ادعای گروسی: با اعتراض نماینده ایران موافق نیستم

فرارو دوشنبه 18 خرداد 1405 - 20:30
مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ادعا کرد: مخالفت ایران با گزارش‌های آژانس و اعتراض به عدم محکومیت حملات، یک امر عادی و همیشگی در جلسات شورای حکام است.

رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مدعی شد: اعتراض ایران به شورای حکام یک ژست سیاسی است و بدیهی است که من با این دیدگاه موافق نیستم.

وی در ادامه ادعا کرد: مخالفت ایران با گزارش‌های آژانس و اعتراض به عدم محکومیت حملات، یک امر عادی و همیشگی در جلسات شورای حکام است! تنها راه حل را عقب‌نشینی ایران و تن دادن به یک توافق سیاسی و دیپلماتیک جدید با آمریکا دانست.

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.