فرمانده سابق پدافند هوایی اسرائیل: توان موشکی ایران شوکه کننده است

ایرنا دوشنبه 18 خرداد 1405 - 18:04
تهران- ایرنا- یک مقام نظامی پیشین رژیم صهیونیستی با ابراز شگفتی از توان موشکی ایران، اذعان کرد که تهران در مدت کوتاهی پس از پایان جنگ، توانسته بخشی از قابلیت‌های خود را بازسازی کرده و بار دیگر حملات موشکی مؤثری انجام دهد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، «عیران کوخاو» سرتیپ ذخیره ارتش و فرمانده سابق پدافند هوایی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که توانایی ایران در اجرای حملات موشکی اخیر قابل توجه و چشمگیر است.

وی با اشاره به حملات اخیر آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران، گفت که توان تهران در شلیک موشک‌های اخیر «شوکه‌کننده» است و نشان می‌دهد ایران موفق شده است در مدت زمانی کوتاه بخشی از ظرفیت‌های خود را بازسازی کند.

کوخاف افزود که ایران تنها طی دو ماه پس از توقف جنگ، توانسته برخی از قابلیت‌های خود را ترمیم و احیا کند؛ موضوعی که از دید او نشان‌دهنده سرعت بالای بازیابی توانمندی‌های نظامی کشور است.

این اظهارات پس از آن بیان شده است که در پی تجاوزات و شرارت‌های رژیم سفاک صهیونیستی در جنوب لبنان و منطقه ضاحیه بیروت که با حمایت آمریکای جنایتکار صورت گرفت، نیروهای مسلح مقتدر جمهوری اسلامی ایران در راستای حمایت از مردم مظلوم لبنان، پاسخی دردناک به این رژیم دادند.

در همین راستا، قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا(ص) در بیانیه‌ای عنوان کرد ایران پاسخی که رژیم جعلی صهیونیستی و حامیان آن باید از آن درس عبرت گرفته باشند را به دشمن چشاند.

قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا(ص) خاطرنشان کرد: بر این اساس، توقف عملیات نیروهای مسلح اعلام می‌گردد؛ اما تاکید می‌شود که در صورت تداوم تجاوزات و شرارت‌ها، از جمله در جنوب لبنان، اقدامات بسیار شدیدتر و کوبنده‌تر از قبل در راه خواهد بود.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.