واکنش شهربانو منصوریان به اتفاقات فدارسیون ووشو + فیلم جدید از درگیری

رکنا دوشنبه 18 خرداد 1405 - 16:07
رکنا ورزشی: شهربانو منصوریان درباره جنجال امروز در فدارسیون ووشو توضیح داد.

به گزارش رکنا، شهربانو منصوریان درباره درگیری امروز در فدراسیون ووشو به فارس گفت:می‌خواستیم وارد سالن مسابقات انتخابی تیم ملی زنان شوم که دوستان اجازه ورود به سالن را ندادند. چرا باید از فعالیت ورزشی ووشو محروم باشم؟ آنجا خانه من است. ضمن اینکه من نامه ورود به آزادی را دارم. 

من رفتم پیش صدیقی رئیس فدراسیون تا دلیل اینکه چرا اجازه ورود به سالن مسابقات را به من نمی‌دهند، سوال کنم و چرا نباید من اجازه نشستن روی صندلی کوچ را داشته باشم؟

من رفتم پیش رئیس فدراسیون تا با او صحبت کنم. نمی‌دانم چرا مسئول دفتر او مقاومت می‌کرد و اجازه ورود به دفتر ریاست را به ما نمی‌داد. در نهایت پس از پیداکردن کلید برقی دفتر ریاست وارد اتاق شدیم و در نهایت این درگیری پیش آمد. البته لحظه ورود به داخل اتاق صدیقی ابتدا من را هل داد و من هم او را هل دادم. دست‌به‌یقه شدیم و همدیگر را هل دادیم، وقتی او را هل دادم به سمت پنجره فدراسیون عقب‌عقب رفت و یک چاقو از روی میز برداشت. همه کارمندان حاضر در داخل اتاق رئیس فدراسیون من را گرفته بودند و صدیقی به سمت من حمله کرد و گردن من را فشار می‌داد که الهه وارد درگیری شد و به کمک من آمد، صدیقی اول می‌خواست با چاقو من را بزند، اما با همان چاقوی میوه‌خوری الهه را زخمی کرد.

بله یک نفر تمام اتفاقات را فیلم‌برداری کرده اما من او را نمی‌شناسم! من واقعیت را گفتم، فقط قرار است فیلم کامل را برای من ارسال کند.

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.