پاکستان: سفر وزیر کشور به تهران مثبت بود

فرارو دوشنبه 18 خرداد 1405 - 01:33
این دیدار در محل وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

در حالی که رژیم صهیونیستی همزمان با حضور نماینده پاکستان در ایران به ضاحیه جنوبی بیروت حمله کرد که خط قرمز ایران محسوب می‌شود، پاکستان اعلام کرد: سفر وزیر کشور به تهران مثبت بود.

به گزارش ایسنا، یک منبع در وزارت امور خارجه پاکستان به MSNOW گفت که سفر وزیر کشور پاکستان به تهران «مثبت» بود و خاطرنشان کرد که ایران نشانه‌هایی از پیشرفت در جهت موافقت با یادداشت تفاهم نشان داده است.

پیشتر سیدمحسن نقوی وزیر کشور پاکستان که در راستای ادامه تلاش‌های اسلام آباد برای ایجاد توافق بین تهران و واشنگتن به ایران سفر کرده است، صبح روز یکشنبه با سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و رایزنی کرد.

این دیدار در محل وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.