واکنش اردن به تنش‌های منطقه: اجازه نخواهیم داد کشورمان به میدان جنگ تبدیل شود

فرارو دوشنبه 18 خرداد 1405 - 01:19
دولت اردن همچنین بار دیگر نسبت به هرگونه تلاش برای نقض حریم هوایی این کشور از سوی هر طرفی که باشد هشدار داد و تأکید کرد که چنین اقداماتی قابل پذیرش نیست.

دولت اردن یکشنبه شب اعلام کرد که به هیچ طرفی اجازه نخواهد داد از خاک یا حریم هوایی این کشور برای تبدیل به صحنه درگیری و جنگ استفاده کند.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه روسیا الیوم، در بیانیه دولت اردن آمده است که حریم هوایی این کشور امشب با مواردی از نقض روبه رو شده است.

دولت اردن همچنین بار دیگر نسبت به هرگونه تلاش برای نقض حریم هوایی این کشور از سوی هر طرفی که باشد هشدار داد و تأکید کرد که چنین اقداماتی قابل پذیرش نیست.

در ادامه این بیانیه تصریح شده که نیروهای مسلح اردن تحولات منطقه را به‌دقت زیر نظر دارند و تمامی ظرفیت‌ها و امکانات خود را برای حفاظت از این کشور، شهروندان و اموال عمومی و خصوصی به کار گرفته‌اند.

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.