عراقچی در تماسهای جداگانه در پی پاسخ ایران به نقض مکرر آتش بس در لبنان توسط رژیم صهیونیستی با وزرای خارجه برخی کشورها گفتگو کرد.
سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان در تماس های تلفنی جداگانه با ایوِت کوپر، هاکان فیدان وزرای امور خارجه انگلیس و ترکیه و فیلد مارشال عاصم منیر فرمانده ارتش پاکستان در خصوص آخرین تحولات منطقه ای در پی پاسخ ایران به نقض مکرر آتش بس در لبنان توسط رژیم صهیونیستی گفتگو کرد.
عراقچی طی تماسهای دیگر نیز با ژان نوئل بارو و شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی وزرای امور خارجه فرانسه و قطر راجع به پاسخ جمهوری اسلامی ایران به نقض مکرر آتش بس در جبهه لبنان توسط رژیم صهیونیستی و آخرین تحولات منطقه ای گفتوگو و رایزنی کرد.
منبع خبر "
فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.