سفر معاون وزیر ارتباطات به خوزستان برای بررسی زیرساخت‌های مخابراتی 

خبرگزاری ایسنا شنبه 16 خرداد 1405 - 13:19
معاون حقوقی، امور دولت، مجلس و استان‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، با هدف بررسی و ارتقای زیرساخت‌های مخابراتی و ارتباطی استان وارد خوزستان شد.

محمد حاتمی‌زاده معاون وزیر ارتباطات روز شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۵، در جریان سفری یک‌روزه به خوزستان، با استقبال کیامرث حاجی‌زاده معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری وارد استان شد.

هدف از این سفر، بررسی میدانی وضعیت شبکه‌های ارتباطی و مخابراتی در نقاط مختلف خوزستان و ارائه راهکارهای عملی برای رفع موانع موجود است.

به گزارش ایسنا، حاتمی‌زاده در این سفر ضمن بازدید از برخی مراکز مخابراتی و ارتباطی استان، در جلساتی با مسئولان استانی چالش‌های حوزه ارتباطات از جمله کیفیت اینترنت، پوشش شبکه تلفن همراه در مناطق روستایی و دورافتاده و همچنین روند اجرای پروژه‌های فیبر نوری را بررسی می‌کند. 

تاکید مسئولان استانی تسریع در تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام مخابراتی و تخصیص به موقع اعتبارات برای بهبود سطح خدمات ارتباطی در استان خوزستان بوده است.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.