ادعای سنتکام: اهدافی را در جزایر گروگ و قشم بمباران کردیم

رکنا شنبه 16 خرداد 1405 - 13:10
رکنا سیاسی : ارتش تروریستی آمریکا ادعا کرد: اهدافی را در جزایر گروگ و قشم بمباران کردیم.

به گزارش رکنا به نقل از تسنیم ، ارتش تروریستی آمریکا ادعا کرد: «لحظاتی پیش، چهار پهپاد تهاجمی یک‌طرفه ایرانی را که به‌سمت تنگۀ هرمز پرتاب شده بودند، سرنگون کرده است.

این پهپادهای تهاجمی تهدیدی فوری برای ترافیک دریایی منطقه ایجاد می‌کردند.

متعاقباً، نیروهای آمریکایی برای دفاع در برابر حملات بیشتر، به سایت‌های رادار نظارت ساحلی ایران در گروگ و جزیره قشم حمله کرده‌اند.»

شنیده‌شدن صدای چند انفجار در بندر سیریک

خبرنگار صداوسیما در سیریک هم گزارش داد: حدود ساعت 2:30 بامداد امروز، شنبه، صدای چند انفجار در این شهرستان شنیده شد.

هیچ منبع رسمی درباره منشأ صدا و جزئیات آن اظهار نظر نکرده است.

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.