در دیدار وزرای کشور پاکستان و ایران چه گذشت؟

فرارو جمعه 15 خرداد 1405 - 10:30
در بیانیه کوتاه وزارت کشور پاکستان آمده است: محسن نقوی و همتای ایرانی اسکندر مؤمنی درباره کاهش تنش‌ها و همکاری‌های امنیتی گفت وگو کردند.

وزرات کشور پاکستان با استناد به دیدار روز گذشته وزرای کشور جمهوری اسلامی ایران و پاکستان در بیشکک اعلام کرد که تلاش‌های دیپلماتیک برای دستیابی به صلح پایدار در منطقه ادامه خواهد یافت.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی وزارت کشور پاکستان ساعاتی قبل با انتشار فیلمی از دیدار وزرای کشور ایران و پاکستان در شهر بیشکک گفت که طرفین بر استمرار تلاش‌های دیپلماتیک برای دستیابی به صلح پایدار در منطقه تاکید کردند.

در بیانیه کوتاه وزارت کشور پاکستان آمده است: محسن نقوی و همتای ایرانی اسکندر مؤمنی درباره کاهش تنش‌ها و همکاری‌های امنیتی گفت وگو کردند.

این دیدار دوجانبه شب گذشته در حاشیه نشست وزرای کشور سازمان همکاری شانگهای در قرقیزستان صورت گرفت.

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.