ببینید|عراقچی: تلاش کردم پیام مظلومیت ایران را به گوش جهان برسانم

خبرگزاری تسنیم پنج شنبه 14 خرداد 1405 - 19:11
وزیر خارجه ایران گفت همه توان خودش را به کار گرفته تا پیام مظلومیت ایران را به گوش جهان برساند.

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: روز حادثه برای ارائه گزارش مذاکرات ژنو به دفتر ایشان رفته بودم؛ ساختمان هدف قرار گرفت و در حالی که بخشی از بنا تخریب شد، ما در سمت دیگر ساختمان سالم ماندیم.

 

.


وی تصریح کرد: با وجود استقرار وسیع یگان‌های نظامی آمریکا و فضای جنگی سنگین، روحیه «رهبر شهید» ایشان را از رفتن به پناهگاه بازمی‌داشت و با وجود تمام خطرات، ترجیح دادند در دفترشان بمانند.

او تأکید کرد: پس از حادثه 40 روز به خانه نرفتم و تمام توان خود را در وزارت خارجه به کار گرفتم تا پیام مظلومیت و روحیه شکست‌ناپذیر ایران را به گوش جهانیان برسانم.

عراقچی گفت: برخلاف محاسبات دشمن که انتظار فروپاشی داشت، ساختار نظام با سرعت عمل کرد و جایگزینی رهبری جدید به سرعت انجام شد که موجب آرامش و دلگرمی در کشور گردید.

انتهای پیام/ 
انتهای پیام/ 

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.