غریب آبادی: امسال عزادار دو رهبر هستیم

فرارو پنج شنبه 14 خرداد 1405 - 13:48
معاون وزارت خارجه نوشت: امسال سی‌و‌هفتین ۱۴ خردادی است که از فراق خمینی می‌گذرد و اوّلین ۱۴ خردادی است که سید علی خامنه‌ای در میان ما حضور ندارد.

کاظم غریب‌آبادی،  معاون حقوقی و بین‌الملل وزیر امور خارجه با انتشار تصویری از جایگاه سخنرانی رهبر شهید انقلاب در سالروز رحلت بنیان‌گذار انقلاب نوشت: «جای رهبر عزیز شهیدمان در مراسم سی و هفتمین سالگرد ارتحال امام راحل(ره) خالی بود. امسال ما سوگوار دو امام بودیم: امام کبیر و امام شهید.»

معاون وزارت خارجه افزود: « مقام معظم رهبری: امسال سی‌و‌هفتین ۱۴ خردادی است که از فراق خمینی کبیر می‌گذرد و اوّلین ۱۴ خردادی است که پدر مهربان امّت، مرید و یار وفادار و برجسته‌ی مکتب امام، رهبر عظیم‌الشأن شهید انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی سیدعلی خامنه‌ای اعلی‌الله‌مقامه‌الشریف میهمان ضیافت الهی شده و طنین صدای پرصلابت و کلام حکیمانه و نافذ‌ش در مرقد مطهّر امام شنیده نمی شود.»

غریب آبادی111

 

 

 

منبع خبر "فرارو" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.